Seinfeld

är min vän i natten... 

Förra veckan var jag i Skåne. Hann med bröllop på stranden, studenter och massa fotboll! Fibrahimovic! ;) 
Alla kusiner var där, alla mostrar, morbröder å så vidare. Fullt hus... Ensamvargen (jag) fick en smärre chock. Visst är det roligt att vara runt människor, men nja en vecka räcker med familjen Tajjcon. Protesterade och flyttade ut till stugan på gården. Sen drömde jag om psykopater al´a Jason, smygandes på taket. 
Vart en sväng till tyskland, överallt och ingentans. Regnade precis hela tiden, förrutom när vi skulle på båten igen, jävla oflyt... Men en del öl å så fick man med sig allt! ;) 
Dagarna gick och regnet det fall, men var ju mysigt det också! Jag är ändå för rastlös för att lika å steka i solen en hel dag.
Svängde våra lurviga i Trelle å Lund istället.. 
Hemresa alabama! Vart några depåstopp för kaffe å röka, kommer tre busslaster fullt me danskar likt tågen i nazi ryssland, som sedan åker till Ullared och tokshoppar.. Hur fan orkar man det?
Anyway, nu är jag hemma. 
Sitter förtillfället på jobbet, slutar 8.. Framdäcke på cykeln är chok, å ja springer runt med en cykelpump som liknar en dildo of doom http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=95434081 SÄGER VÄL ALLT?
Och nu har min älskade Jönsa hittat hem också, säkert jättebrun fast hon säger sig ha skalat av färgen. En annan framstår som ett lakan brevid henne.

Jävla tuggandes här tycker ja! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0