Amen hallelujah Tomas Qvick

klockan är 6... sex sex sex... ont i huve, solen skiner köp rullgardiner.
Igår morse när jag vaknade, läs 09.30 körde vaktmästar helvete igång jonsereden of doom å kapar ner buskar. Förstår inte folk att jag jobbar natt!? iofs gjorde jag det inte då men jag tänkte jag skulle få sova lite efter kvällens bravader.
Jag mary å my sov hos mig, jag däcka i soffan och när jag vaknar var varken my eller maria kvar i min säng. Ringde i vild förtvivlan.. Dom var en trappa ner. 
Lalla runt lite och till min stora förvåning står en bergsprängare och 2039 skivor på mitt golv. 
Minnet frisknade till och jag kom ihåg att vi bjöd hem två braxar från boulongen hem till mig.. det var trevligt, vi drack vin och pratade om väder å vind å hur dyrt de blitt i schweiz!
sen gick vi till tant grön å satt där och drack mer öl... gamla som vi är gick vi hem och nanna strax före tolv, men ruuligt var det... fick med oss några tunnbrödrullar hem.. hittade min väl gömd i kylen this morning. 
vart en isaks för mig och mary, latmaskarna... maskletarna.
nu vill ja ba hem å tryna... lääääänge länge ska ja..
tänker hänga upp en banderoll på ballen, "ursäkta att man sover, ursäkta att man inte lever på staten, var så snäll å håll käften"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0