Soffan

Ligger å grisar, funderar på att faktist packa upp väskan men har egentligen inte haft tid me det sen jag fick internet. Det är ett bra skäl tycker jag.
Natten var lugn och jag gjorde inte så värst mycket. 
Försöker ladda upp lite pics här men det verkar inte vara blixtens son. 
Klockan 16 vaknade jag av att det bankade på dörren, grotta mig upp ur sängen och där stod det en främmande människa. Jag sa Hej och hon sa hej och jag tittade lurt på henne med snyggaste knullrufset och typ tandkräm i hela ansiktet.
Jag ska vara på hemtjänsten sista två veckorna och skulle då gått intro med henne men hon hade tagit fel på dagen!
Men nu vet hon ju vart hon ska hämta mig nästa gång ;D Tackade dock för väckningen.. 
Nu ska jag göra mig lite nudlar!

Vi snakkes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0