Nu tog kaffet slut

Jag ær jættepigg!
Jobbar nu igen... Har inte gjort någonting sedan 22.30 (då stængde jag av tvn før han ville sova)
Å hær har jag setat sen dess. Mycket slitsamt!
Snart kommer någon å byter av mig så får jag lite nikotin i blodet.
Ole (arb.kamrat) har bjudit mig på en helkvæll eftersom jag tog åt mig hans nattvakt på lørdag. Han æger alla pubar och restauranger hær i trakten så jag tackade tøstigt ja. Blir inga avgiftnings veckor detta inte!
Ledig torsdag, jobbar fredag kvæll, lørdag dag+natt! Hujeda mig... Det ær ju flis!
Husværden (Knut) haffade mig tidigare idag och undra om det var okej att folk kommer imorn och tittar på lægenheten jag bor i.
Ska ja slacka mig ner i soffan och va som en del av inredningen (vid snabb affær får du henne på køpet)
Hoppas det ær nå snyggt folk som kommer!

Klockan 8.00 væntar uppførsbackarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0