Brrr

Tog en tarre till jobbet igår, slött va? 
Men jag hade så jävla ont i foten... Ringde HC och så fick jag en tid idag.
Har haft ont i en hel vecka nu, haltar fram! Det går junt..
Taxi hem från jobbet imorse också, sov någon timme sen kom pappa och vi gick upp till farmor en sväng å käkade pannkakor. 
Doktorn klämde å greja å jag fick en tid till röntgen. Allt sammans tog inte mer än en halvtimme, helt otroligt! Vilken lycka..
Anyway så sa dom att det nog var en gammal spricka i foten som gjort att jag fått en inflammation, så nu går ja på fint smärtstillande och har lindat foten HÅRRT! Crackalacking!!
Nu är jag hos mamma och pappa, hoppas på en lugn helg. Jag har så dålig självdiciplin... 
Imorn ska jag hälsa på Anna Stisse och guldklimpen Robin! Tänk att man saknat någon som man aldrig sett? :) 

Nu skall jag lulla vidare och lyssna på lite King Diamond! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0