Jag är på traven

"Nej, jag är på traden" Jag älskar internskämt..
Följde med Anders och körde pellets i veckan. Drog ner till sthlm på torsdags kvällen och kom hem igår. Åkte lite färja och jag vart upp hissad 13 meter i luften! 
Kom hem smutsig och lortig, in i duschen för att förvandlas till balens drottning. Svirade om och åkte till Anna och Stisse för att dricka grogg.. Å det gjorde vi... Å vi dansa och skrattade hela kvällen, har ont i munnen och magen idag. DONT MAKE ME LAUGH! 
Var mening att vi skulle pimpla och dricka öl idag, men... 
"Hej ja e 13 och luktar kiss!"
Åker till valbo istället med Malin.. 
Ikväll ska jag ha en lugn, stillsam och trevlig kväll framför På spåret... Eller föresten? Va de igår? Hmm dumt att chansa! 
Ses i dimman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0