De e ingen vanlig dag!

För de e Emelies födelsedag! Grattis till mig! Nu har gravitationen hunnit ikapp och hädanefter växer allt neråt.
inväntar Eilay och Boel, som ska hämta hem mig till kära byn.. Anar ugglor i mossen... I mossen anar ugglor?
Enda jag vet är att det blir birrrrr, så länge är jag glad :-D 
Öppnade precis en öl, fan va de skumma tänkte ja. Insåg sen att den hade frusit i min kalla kyl, snacka om a sign from god! ;)  ligger på tining nu för att sedan hällas ut.. Suck, vilket missbruk.
Jag får allt vänta tills vi kommer hem. 
Har vara ätit en semla idag, nyttig och näringsberikad... Max nurå! 
Tack för alla gratulationer! 
Vi ses imorn på Wallbyvägen! Counting you in! 
Pöss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0