Dagens stora nyhet!

Mr Blueballs och Vickan har förlovat sig ja.. Är dom tvungen att ställa in alla andra program för det? Herrejössös... Vilken parodi! "bara början på ett långt långt liv tilsammans" han kommer ligga med en polsk hora på svensexan. 
"Jag opplefer hånåm som odmjuk men besdämd" För att citera svärmor Silvia.
Första gången man hör Daniel pratar.. Zzöött! Nog om dom nu... 
Sovit hela dagen, ska iväg och jobba natt snart. Känns väl sådär... Imorn åker jag hem till kära byn, Maddis är hemma :-D hon var hit nyss och sa hej. Hon skulle till tandläkaren nu 18.30. Stackarn, hon är livrädd! 




G-string, gillar dina coments ;-) Nu ska jag dricka en kanna kaffe och laga mat! 
See you Mañana...

Kommentarer
Postat av: Gösta

Tror jag det, med den där ryska borrmaskinen.

Annars tycker jag att dagens STORA nyhet är Linda Rosings nya succéprogram som hade premiär ikväll. Jag vurmar för personer som inte bara är plastic, hon är ju begåvad ta mej tusan.

Nu blir det ett glas rött, sen kan jag sova gott.

Tack för mej

2009-02-24 @ 21:58:58
Postat av: Anonym

Inte direkt samhällets topnotch som har ansökt. Jag kommer spänt att följa denna serie.

Jag ska ta ett glas svart och hålla mig vaken. You know, jag kom hem åtta imorse, sov till tolv och hade obehagliga drömmar om Hannibal Lecter!

2009-02-25 @ 13:09:58
Postat av: Gösta

Aaa, såg du på När Lammen...här om dagen. Men du ska veta att han egentligen inte finns på riktigt;)

2009-02-26 @ 20:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0