Chömapelle de partytarm

Enda som kretsar i mitt liv just nu.. Hade en formsvacka för ett tag sen.
Tänkte på framtiden, jobb, familj, hus och allt där till. Sen kom jag på bättre tankar. Malin påminde om att jag aldrig får skaffa barn, inte för att jag vill det heller. SLÄNGA BARNEN I STORA UGNAR!

Anyway, nu till något annat intressant. Var och handla på Willys igår.. Hade lite småtrökigt vid mejeriet så jag kikade runt
Och på en av alla vispgräddeförpackningarstår det bredvid korken:
"Tänk på att små barn inte ska ha skruvkorken i munnen"
Frågan är...
...varför står det just så på den grejen av alla grejer det företaget säljer,
är det något speciellt med just den korken?
...gör det något om stora barn har korken i munnen?
...får man ha korken i anus?

Nu åter till jobbet!  Han sover, jag dricker kaffe. Båda nöjd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0