Chewbacca mode

Nattskift.
Tur att jag har mitt kaffe å rökat. Hur skulle jag klara det annars?
Kom hem åtta imorse, sweeeet. Lägger mig i sängen och blundar, kan inte sova. 
Vart alldeles för mycket kaffe. Sov till och från till tolv. Då gick jag upp och åt frulle. 
Nu sitter man här som ett annat kolli och glor på tv. Inväntar syster, sen ska vi gå en sväng till farmor och äta bullar och dricka kaffe.
Sen hem till mitt kära Torsåker! :-p
På fredag kommer mosters gogrisar!  Isabelle  
Blire liv i luckan... 
På lördag blir det  Bluegrass jam! Och Värmland kommer :-D sweeeeeeeet!
Kamma ryggen nö

Kommentarer
Postat av: Gösta

Har det blivit något ägglossningstest än Empis?

2009-02-26 @ 12:39:37
Postat av: Anonym

Nej G! lär säga att det har blivit lite av det så här års. Vart håller du hus nu då? MSN!?

2009-02-26 @ 21:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0