Agda gör comeback!!

Slutat hänga vi rinken! Väntar på att M ska komma och spela med mig...?
You me and a shadjigg... ;-D

Sitter och slöglor på tv. TV4 fucked up, eller fakta.
Återstår bara 14 timmar av detta dygn.. Then i am a free själ! Tills 22 imorn kväll. Då blire vaken natt.
WoW och kaffe tackarrr!
Ikväll blir de Lipstick jungle, like usual. Goodie!
Skulle vela ha något att tugga på.. Någon frivillig som kommer förbi me lite gott? 

Dagens fundering: Varför skrattar alla lika? På alla språk? (HAHA) för er sjörövarjuggar som inte fattar. Något jag gått och grubblat på ett tag. Vem kom på det? Väldigt onödig sak att fundera på men jag kan inte sluta...

Jag hoppas ni kommer med bra svar. Så jag inte behöver ligga sömnlös och tänka på detta värdsliga problem.


Kommentarer
Postat av: Gösta

Med nya kallsipper som Agda broderat så känner jag mej ung på nytt.

Man kanske skulle ta sej ett glas rött på den lokala puben!

10 prick?

Tack för mej

2009-02-23 @ 17:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0