Tillägnat G

Vill du prata, hör av dig! Luremusar ska man passa sig för! Usch!! Jag saknar våra djupa samtal om väder å vind å hur dyrt de blivit i Schweiz. 

Igår drog jag med mamma och pappa på bio, Sommaren med Göran. Den var välstekt, saftig god och dryg. Som Roland skulle sagt... 
Idag träffade jag Anna på stan och uträttade lite små buissnes. Skulle köpa en sopbil åt Alfred (nu kommer jag bli populär)
Den hade ALLT! Det ultimata! PERFEKT! Sen hade jag inga pengar på kortet. Drog det säkert fem ggr med följen "Ogiltigt kort" 
Imorn ska jag uppfylla hans dröm.
Funderar bara hur jag ska få med mig allt på tåget. Nästan så att jag skulle behöva en volontär (slav) som kan agera packåsna. Vid intresse hör av er!
Ikväll blev de mys med Isak och film, Wallander, tjuven. Den var bra, Wallander tycker jag om. 
Försökte få igång kuriren men jag lyckas inte. 
Imorn kommer Anna K och lille Robin :) Ska bli så roligt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0