Svettas som en gris!

Äckligt varmt i luften.. Men inte skiner sola för det inte!
Vaknade vid 16 av att jag trampade med benen, herregud! Jag cyklar så mycket att jag drömmer om det.
2 koppar kaffe avklarade, funderar på att laga mig lite mat snart. Är inte ett dugg hungrig, så det får bli hederliga nudlar.
Så less på det.

Mamma! Vet att du läser, jag vill ha tacos när jag kommer hem!! Och 3 liter Cola, thanks! ;)

En timme senare:
Det vart grönsakssoppa, smakade som buljong. Salt faan!
På lördag kommer det en kille å ska bo här, han ska ta över mitt arbete.
Undrar bara hur dom tänkte lösa det, jag bor ju här?
Dock åker jag hem på måndag morgon och han ska jobba natt så det löser sig nog allt.
Sitter här med mitt kaffe och funderar på en dusch!
Should i stay or should i go?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0