PISS

Sov till klockan 12, sen gjorde jag mig iordning för en shoppingrunda innan jobbet.. I fridens namn vinglade jag iväg på cykeln och plötsligt bara öser det ner! Då menar jag inte lite! 
En halvtimme senare var jag framme, gick in i första bästa affär och såg en blöt katt i spegeln. Det droppade av mig. 
Då lessna ja totalt.. Inte hitta jag nån väska heller.. Så jag kompenserade med en kofta och en sjal! Inte fan skulle jag gå därifrån tomhänt å blöt!! 
Blev genast lite lyckligare.
Gick till kontoret och där var det låst, så jag satte mig utanför med blöta jeans, blöt jacka, blöt tröja å blöta skor och muttrade, YEY! 
Men jag fick byta om och kamma till håret så var det som glömt. 
Kvällen har annars gått bra och jag blev klar en timme innan jag slutade! Lycka.. 
Rökte lite, drack kaffe, sortera dosetter, tog fram saker tills imorgon ja typ allt hann jag med! 
Lånade en bil hem och nu ligger jag här nyduschad och pigg som fan.
Imorn jobbar jag och Ann :) två svenska semestervikarier, kan ju sluta hur som helst! 
Nu ska jag röka en sista gång å sen lär jag väl försöka sova en kvart eller två.

HADEEEE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0