Hej alla barn

Nu är barnprogrammen schluuuut...
Hela helga har bestått av jobb! Söndags gjorde jag en 8-23, jävlar i min låda va de kändes i bena :) 
Idag jobbade jag dag.. Cyklade lite tidigare så jag satte mig på bryggan, tände en cigg och tittade på båtarna. 
Försökte knäppa kort på sjöstjärnorna och krabborna. 
Sen helt plötsligt var klockan närmare tre och då kom Anita och vi satt oss ute i solen på terassen i väntan på kvällspersonalen.
Därefter kom Ann och vi gick längs hamnen till första bästa restaurang. 
Vattnet plaskar, båtarna för oljud, måsarna skriker, kan inte bli bättre!! :) 
Sen åkte vi hem hit och drack kaffe i kvällssolen. 
Nu vill jag inte åka hem! Om allt går som det ska kanske jag hamnar här... :D Finns ett vikariat..... :D :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

finns de nå jobb till mig? :)

2009-08-05 @ 15:16:53
URL: http://xem3liex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0