Lattjo lajban

He´s here. Och vad kan jag säga... Varit här i 3 timmar snart.. Lära byta nån packning.. 
Dock inte så hunkig. 
Många om och men, mycket spring ner till bilen för att hämta verktyg. Nu lessna han å åkte iväg å köpte nya grejer ;) 

När börjar Den rätta för Emelie då? ;) väntar med spänning. Kanal5, jag skickar mitt nummer!

På torsdag äts det ärtsoppa på lördag äre fest, men fredag är ändå den dag som känns bäst, ge mig då Håkan han gillar jag mest. Håkan på fredag han är den enda jag vill ha, Håkan på fredag då mår ja riktigt bra, Håkan på fredag va vare ja sa, ja vill ha Håkan idaaa WÖÖW!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag skickar också in mitt nummer :P

2009-04-02 @ 23:32:08
URL: http://xem3liex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0