Antingen

står grannen på en vibrationsplatta eller så har han en 4takts dildo?
låt mig berätta om veckans gång, eller det roliga av den...
Måndag-arbetslös
Tisdag-arbetslös?
Onsdag-Joppa
Torsdag-FINALLY! strålande sol å på bästa dynghumör! Mat, cider, bucket, och vin i solen på ballen! 
Jöns kom, Maria var här, Emil & Tommi joina me skattefria dunken. Kunde ju inte bli bättre! Jävligt rolig kväll med andra ord :D
Fredagen, vaknade jag på badrumsgolvet. Jöns låg utslagen i soffan 09.00
Var ju bara att dra på sig shadesen... Valbo nästa! Mamma var shoppingsugen och en annan sög på en cola vid en trevlig yuccapalm. 
På kvällen piggnade jag till och åkte till Anna & Stisse för att avnjuta lite vacker utsikt i deras uppgrävda trädgård. Porlandet från ett avkapat rör i äkta Torsåkers anda. Inga konstigheter! Lätt den finaste vyn över byn! Åkrar, lador och solnedgång... Bygg ett hus åt mig, snälla! Någon händig karl där ute som vill uppfylla min dröm? 
Lördagen krattade jag en kvadratmeter med löv, var uppe på taket å jaga kajor med Smilla, och grillade med mamma och pappa. Sedan drog ja på mig stassen och gick till Rolle å Maulin på lite förljum. Kim och Mjölkis var dyngraka kl 16.00.. Jag fick straffet att gå med dom till Boel, dom andra hann före.
Kim bestämde sig för att ta en power nap på vägen. 
1 halvtimme senare stod vi tankade och klara för kubb, mitt lag vann alla tre ggr. Tack vare mig såklart! :D
Powned!

Undrar vad vi ska göra på Kvalborg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0