Midsommar!

Som vi kööör :)
Grym helg! Torsdagen flacka jag runt i valbo och senare träffa jag My över en bit mat på brända. Underbara du..
Hämtade Madde vid tåget och sen bar det av hem till byn.
Fredag finally.. Jag Johanna och Maddis var hemma hos moder och levde rövare, sen vart det Gästis! Kunde inte bli bättre :) Flöt på ganska bra med att jag har en förmåga att kunna åstadkomma skador på mig själv.. Icke! Det ser ut som att någon har strypt mig, jag sprang in i en fransgardin och fastnade..
Igår vart det såklart Hammarby! Finns inte ord :) kom hem 4 imorse ragglandes på min cykel från 1800talet, x antal vurpor vart det (men inte cyklandes) min speciallitet!
Vakna sakta men säkert upp och somna om lika fort igen. Är inte så jävla kaxig idag eller... Vodka till färdkost...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0