Aaaaallrightyy Theeeen

Jag älskar mitt jobb, det är arbetet jag hatar :)
En tant suckade och fråga mig idag "Jaha! å vem är det som har försökt å strypa dig då?" HAHA :D
Nu börjar sommar schemat till 13 Juli då jag drar till kallare bredgrader.

Sitter och söker jobb, skriver Cvn samtidigt som jag tittar på Ace Ventura. Bra kombinerat. "Är du anpassningsbar?" Like a glove!
Mina måleri planer gick ju som det gick.
Kanske skulle söka jobb som fårslaktare på Grönland....

Mitt kära tröskverk till bil la av igår RRRÄTT AV!
happ.... stog och klia oss i huve och hämtade bensin (med tanke på att mätaren inte funkar och godtrogna jag antar att de finns alltid lite kvar) 
Det var inte alls slut! Jag hade ju inte krämslangen till batteriet :D Röda faran är inte död!!

 nu SCRUBS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0